مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 مهر 1399 ساعت 13:452020-10-14بين الملل

عراق| اهانت «هوشیار زیباری»به الحشد الشعبی و واکنش های نمایندگان پارلمان


اهانت اخیر وزیر دارایی پیشین و برکنار شده عراق به الحشد الشعبی، برای او دردسر ساز شد و رییس نشست امروز پارلمان عراق از وی خواست تا از الحشد الشعبی عذرخواهی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نشست امروز (چهارشنبه - 14 اکتبر) پارلمان عراق به دلیل درگیری لفظی که میان شماری از نمایندگان بر سر اظهارات اخیر هوشیار زیباری از رهبران حزب دموکرات کردستان عراق و وزیر خارجه پیشین عراق علیه الحشد الشعبی به تاخیر افتاد.

ماجرا از اینجا آغاز شد که زیباری که زمانی وزیر خارجه و وزیر دارایی عراق بود، اخیرا در یک مصاحبه تلویزیونی مدعی شد که حمله به پایگاه آمریکا نزدیک است.

    وی در ادامه ادعاهای خود به الحشد الشعبی که یک نهاد رسمی دولت عراق به شمار می رود، توهین کرد و گفت که گروه های مقاومت بغداد و اربیل را هدف قرار می دهند کاری که پیش تر تروریسم داعش انجام می داد.

زیباری مدعی شد: این گروه ها [ی مقاومت]، مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر را مرد شماره یک آمریکا در عراق می دانند و این را علنا اعلام می کنند.

مقابله با این گروه ها نیازمند بسیج مردمی است که این اساسا وجود دارد.

این اظهارات عضو رهبری حزب دموکرات کردستان عراق به ریاست مسعود بارزانی موجب شد که در نشست امروز پارلمان عراق میان نمایندگان ائتلاف الفتح و نمایندگان حزب بارزانی مشاجره ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق| اهانت «هوشیار زیباری»به الحشد الشعبی و واکنش های نمایندگان پارلمان

عراق| اهانت «هوشیار زیباری»به الحشد الشعبی و واکنش های نمایندگان پارلمان